FAQ’s
Most frequently asked questions
Αγορές
Σε όλα μας τα προϊόντα υπάρχει αναλυτική καθοδήγηση μεθοδολογίου για να μπορείτε να επιλέξετε το ιδανικό μέγεθος για εσάς. Μπορείτε να δείτε σχετικά στα χαρακτηρίστηκα του προϊόντος που σας ενδιαφέρει.
Εφόσον ολοκληρώσετε τις αγορές σας η ομάδα Zess θα σας αποστείλει στην ηλεκτρονική διεύθυνση που θα μας καταχωρήσετε, την επιβεβαίωση της παραγγελίας αλλά και όλα τα στοιχεία της. (αριθμός παραγγελίας κλπ.)
Έπειτα, με την παραλαβή του δέματος σας από την μεταφορική εταιρία θα σας αποσταλεί σχετικό μήνυμα με τις λεπτομέρειες αποστολής και τον αριθμό voucher, για να μπορείτε να ελέγχεται την παραγγελία σας ανα πάσα στιγμή.
Πληρωμές
Υπάρχουν 4 τρόποι πληρωμής που μπορείς να επιλέξεις για να ολοκληρώσεις την παραγγελία σου
- Πληρωμή με Αντικαταβολή. Πληρώνετε όταν παραλάβετε το δέμα σας με Μετρητά στη πόρτα σας. Για πληρωμή με κάρτα στην αντικαταβολή προς το παρόν απαιτείται η παραλαβή του δέματος από κατάστημα Courier και προηγούμενη συνεννόηση με το ZESS. Η μέθοδος της Αντικαταβολής επιτρέπεται για πόσα έως 150€. Υπάρχει επιπλέον επιβάρυνση που ανερχεται 2,5 €.
- Πληρωμή με όλες τις πιστωτικές, χρεωστικές και προπληρωμένες κάρτες. Η πληρωμή γίνεται μέσω του ασφαλούς περιβάλλοντος της Τράπεζας Eurobank , χωρίς επιπλέον χρέωση.
- Πληρωμή με Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό της εταιρείας μας, χωρίς επιβάρυνση. Η πληρωμή θα γίνει έπειτα από επικοινωνία με κάποιον εκπρόσωπο της ομάδας μας για την καταχώρηση του τραπεζικού λογαριασμού (IBAN)
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email ( info@zess.gr ) αλλα και μεσα από τα social media ( Instagram , Facebook, TikTok)
Αποστολή & Επιστροφές
Οι αποστολές των προϊόντων μας γίνονται σε συνεργασία με την Courier Center.
Το κόστος για τα έξοδα αποστολής ανέρχεται στα 2,5€. Για παραγγελίες άνω τον 45€ δωρεάν μεταφορικά
Μετά την υποβολή της παραγγελίας σας η ομάδα ZESS θα την αποστείλει την ίδια μέρα εάν την κάνετε έως τις 14:00 μ.μ. (GMT + 2) και θα χρειαστούν 2 – 3 εργάσιμες ημέρες για να φθάσει στην Ελλάδα μέσω Courier Center.
Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος σύμφωνα με τον Ν.2551/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013).
H διαδικασία της επιστροφής προϊόντων ολοκληρώνεται με τη διαδικασία «χέρι-χέρι».
Πιο αναλυτικά, έπειτα από συνεννόηση του πελάτη με κάποιον εκπρόσωπο της ομάδας ZESS (μέσω e-mail,social media) για την αλλαγή και την αντικατάσταση του προϊόντος, αποστέλλετε το νέο προϊόν στον πελάτη (το κόστος των μεταφορικών μόνο για την πρώτη αλλαγή επιβαρύνεται το ZESS), για να ολοκληρωθεί η διαδικασία θα πρέπει ο πελάτης να επιστρέψει στον εκάστοτε μεταφορέα το προϊόν που θέλει να επιστρέψει μαζί με τη συσκευασία και την απόδειξη αγοράς του.
Η διαδικασία αυτή θα πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 15 ημερών από την ημέρα παραλαβής για να μπορέσουμε να συνεχίσουμε σε επιστροφή.
Μόλις παραλάβουμε προχωρούμε άμεσα σε αποστολή των νέων προϊόντων που έχετε επιλέξει ή σε επιστροφή χρημάτων (εντός 5-8 εργάσιμων ημερών).
Αναμενόμενος Χρόνος Επιστροφής 3-4 εργάσιμες ημέρες. Συνολικό Κόστος Επιβάρυνσης σε περίπτωση δεύτερης αλλαγής, ανέρχεται στα 5€, ενώ η πρώτη αλλαγή είναι δωρεάν .
Η επιστροφή χρήματων γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε η πληρωμή, δηλαδή αν μια συναλλαγή έχει πραγματοποιηθεί μέσω κάρτας, τότε και η επιστροφή πραγματοποιείται στην κάρτα και όχι με μεταφορά σε λογαριασμό του πελάτη.
H επιστροφή οποιουδήποτε προϊόντος πρέπει να γίνεται εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.
- Το προϊόν μαζί με την συσκευασία του και τα καρτελάκια σήμανσης (barcode) θα πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική τους κατάσταση.
- Λυπούμαστε αλλά το ZESS , για υγειονομικούς λόγους (άρθρο 31β περ. ε΄ Ν. 2251/1994), δεν μπορεί να δεχθεί αλλαγή σε προϊόντα που ανήκουν στις παρακάτω ομάδες προϊόντων :
- ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΕΣΩΡΟΥΧΑ
-Σλιπ/Slip
–-Brazil
–String
–Κιλοτάκια
–Σετ Φανελάκια
-Σετ Εσωρούψων με ζαρτιέρες
–Λαστεξ
–Κορμάκια
-Μπουστάκια
- ΑΝΔΡΙΚΑ ΕΣΩΡΟΥΧΑ
–Μποξεράκια
–Σλιπάκια
-Φανελάκια
–Κάλτσες
Δυστυχώς στην περίπτωση που δεν τηρηθούν οι παραπάνω όροι το ZESS δεν δέχεται να προχωρήσει σε αλλαγή και ο πελάτης παραλαμβάνει εκ νέου την αρχική παραγγελία του και επιβαρύνεται με όλα τα έξοδα αποστολής.
Αγαπητέ πελάτη, σε περίπτωση που έχεις αλλάξει γνώμη για την παραγγελία που έχεις ήδη ολοκληρώσει (σε περίπτωση που δέν έχει ήδη παραδωθει στην εκάστοτε μεταφορική) έχεις την δυνατότητα να την ακυρώσεις μέσω του email επιβεβαίωσης της παραγγελίας που έχεις λάβει είτε έπειτα από επικοινωνία μας μας (μεσω email : info@zess.gr είτε τηλεφωνικά : 2462301352) χωρίς καμία επιβάρυνση